Microsoft Cloud Technical Specialist
Zarządzamy infrastrukturami klientów z setkami serwerów/instancji w kilkudziesięciu lokalizacjach na świecie. Projektujemy, wdrażamy i zarządzamy systemami w chmurze, tworzymy środowiska z autoscalingiem, zautomatyzowane i wysokiej dostępności. Pracujemy dla prestiżowych klientów, których systemy cały czas się zmieniają, rozwijają i notują skoki ruchu, a ich sprawne obsłużenie jest prawdziwym wyzwaniem.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie klientów w planowaniu i doborze rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych i hybrydowych Microsoft.
- Doradztwo dla klientów w doborze rozwiązań i wykorzystania usług chmurowych w biznesie
- Aktywne prezentowanie usług i doradztwo w procesie sprzedaży
- Utrzymywanie relacji technologicznych z klientem - transfer wiedzy.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewniania klientom usług adresujących oczekiwania biznesu
- Udział w projektach Solution Assessment i migracyjnych
Wymagania:
- Biegła znajomość platformy Microsoft 365 i/lub Microsoft Azure, poparta certyfikatami – warunek konieczny
- Otwartość na stały rozwój i zdobywanie wiedzy w obszarze chmury Microsoft oraz innych technologiach
- Doświadczenie w pracy w firmie będącej partnerem Microsoft
- Silna orientacja i otwartość na potrzeby biznesowe klientów
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Oferujemy:
- Sprawnie i przyjaźnie przeprowadzony proces rekrutacji oraz feedback
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B - Ty wybierasz
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
- Praca hybrydowa, z możliwością ustalenia zakresu pracy zdalnej
- Miejsce postojowe na dużym firmowym parkingu
- Współpracę w zespole ekspertów i możliwość rozwoju własnych kompetencji
- Szkolenia i certyfikacje w obszarze Microsoft Cloud oraz innych technologiach
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Zajęcia doskonalące znajomość języka angielskiego
- Program poleceń pracowników
- Udział w akcjach CSR
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.
Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.
Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony. W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.
Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.