Visual Content Marketing Specialist

Szukamy osoby, która zasili istniejący dział marketingu. Chcemy oddać w dobre ręce warstwę wizualną naszej komunikacji, skoncentrowaną na szeroko pojętych materiałach cyfrowych - projekty graficzne, video, prezentacje, treści na stronę www etc. Nie szukamy więc „klasycznego grafika”, ale kogoś, kto ma szerszy zmysł marketingowy i na dobrym poziomie posługuje się narzędziami do tworzenia wizualnego contentu.

Twoje zadania

  • Tworzenie materiałów graficznych i video
  • Czuwanie nad spójnością przygotowywanych projektów z zasadami identyfikacji wizualnej firmy
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych
  • Tworzenie materiałów na social media, w tym edycja zdjęć
  • Tworzenie case studies ze zrealizowanych projektów, szablonów referencji
  • Przygotowywanie kampanii mailingowych
  • Przygotowywanie szablonów dokumentów i prezentacji
  • Przygotowywanie treści na potrzeby strony www

 

Oczekujemy

  • Minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktycznej znajomości programów pakietu Adobe - Photoshop, Illustrator, Lightroom, Adobe Premiere, Shotcut lub alternatywnych
  • Bardzo dobrej znajomość pakietu Office, ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft Word, PowerPoint i Excel
  • Posiadania portfolio zrealizowanych projektów
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
  • Kreatywności i poczucia estetyki
  • Doświadczenia w kompleksowym prowadzeniu projektów - od pomysłu do realizacji
  • Znajomości środowiska social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem LinkedIn oraz Facebook

 

Oferujemy

  • Sprawnie i przyjaźnie przeprowadzony proces rekrutacji oraz feedback
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracę - Ty wybierasz
  • Wynagrodzenie 6500-8000 PLN UoP lub 7500-9000 PLN B2B
  • Możliwość pracy hybrydowej – 3 dni w biurze w Rybniku
  • Miejsce postojowe na dużym firmowym parkingu
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Udział w akcjach CSR
  • Możliwość pracy z takimi firmami, jak Amazon Web Services, Microsoft, Google
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ
ETAPY PROCESU REKRUTACJI
Etap 1.
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.

Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.

Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony.  W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.

Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
 

PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.

Case Studies
Referencje

Pragniemy wyróżnić Hostersów za profesjonalizm, niezawodność, szczególnie podczas realizowanych przez Telepizzę intensywnych kampanii reklamowych w internecie, kiedy to naszą witrynę odwiedzało blisko 130 000 użytkowników miesięcznie.

Dariusz Bąk
Dyrektor Marketingu
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.