Visual Content Marketing Specialist
Szukamy osoby, która zasili istniejący dział marketingu. Chcemy oddać w dobre ręce warstwę wizualną naszej komunikacji, skoncentrowaną na szeroko pojętych materiałach cyfrowych - projekty graficzne, video, prezentacje, treści na stronę www etc. Nie szukamy więc „klasycznego grafika”, ale kogoś, kto ma szerszy zmysł marketingowy i na dobrym poziomie posługuje się narzędziami do tworzenia wizualnego contentu.
Twoje zadania
- Tworzenie materiałów graficznych i video
- Czuwanie nad spójnością przygotowywanych projektów z zasadami identyfikacji wizualnej firmy
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych
- Tworzenie materiałów na social media, w tym edycja zdjęć
- Tworzenie case studies ze zrealizowanych projektów, szablonów referencji
- Przygotowywanie kampanii mailingowych
- Przygotowywanie szablonów dokumentów i prezentacji
- Przygotowywanie treści na potrzeby strony www
Oczekujemy
- Minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Praktycznej znajomości programów pakietu Adobe - Photoshop, Illustrator, Lightroom, Adobe Premiere, Shotcut lub alternatywnych
- Bardzo dobrej znajomość pakietu Office, ze szczególnym uwzględnieniem Microsoft Word, PowerPoint i Excel
- Posiadania portfolio zrealizowanych projektów
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Kreatywności i poczucia estetyki
- Doświadczenia w kompleksowym prowadzeniu projektów - od pomysłu do realizacji
- Znajomości środowiska social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem LinkedIn oraz Facebook
Oferujemy
- Sprawnie i przyjaźnie przeprowadzony proces rekrutacji oraz feedback
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracę - Ty wybierasz
- Wynagrodzenie 6500-8000 PLN UoP lub 7500-9000 PLN B2B
- Możliwość pracy hybrydowej – 3 dni w biurze w Rybniku
- Miejsce postojowe na dużym firmowym parkingu
- Program poleceń pracowników
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Udział w akcjach CSR
- Możliwość pracy z takimi firmami, jak Amazon Web Services, Microsoft, Google
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ
ETAPY PROCESU REKRUTACJI
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.
Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.
Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony. W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.
Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.