Znamy wyniki badania serwisów e-commerce podczas black week

5 grudnia 2022

black week 2022

Wiemy, jak polskie sklepy internetowe poradziły sobie z szybkością ładowania podczas święta wyprzedaży w Internecie.

Najszybszym serwisem w badaniu pod kątem załadowania się wszystkich elementów na stronie (tzw. last visual change) okazał się serwis zalando-lounge.pl, którego czas ładowania podczas tygodnia wyprzedaży wynosił 1,3 sekundy. Na drugiej pozycji uplasowały się serwisy: modivo.planswear.combonprix.pl  z czasem 1,6 sekundy. Na trzeciej pozycji uplasował się serwis euro.com.pl z czasem 1,9 sekundy. Zaraz za podium znalazł się serwis eobuwie.pl z czasem 2,7 sekundy i to jest ostatni, który ładował się poniżej 3 sekund. Na ostatniej pozycji znajduje się empik.com z czasem 10,3 sekundy.

PRZEJDŹ DO PEŁNEGO RAPORTU

Case Studies
Referencje

Hostersi odpowiadali za kompleksowe opracowanie i wdrożenie metodologii, która umożliwiła nam zautomatyzowanie procesu wdrażania infrastruktury dla sklepów internetowych budowanych przez nas na platformie Shopware. Dzięki wdrożonemu przez nich rozwiązaniu udało nam się znacząco przyspieszyć i zoptymalizować proces wdrażania kolejnych infrastruktur.

Janusz Michalewicz
Prezes Zarządu Crehler sp. z o.o.
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.