Amazon Pinpoint – wielokanałowa komunikacja marketingowa

18 czerwca 2021

Amazon Pinpoint to narzędzie służące do prowadzenie dwukierunkowej komunikacji marketingowej. Pozwala komunikować się z Klientami za pośrednictwem e-maili, smsów, wiadomości push lub głosowych.

Amazon Pinpoint umożliwia też segmentację bazy odbiorców i personalizowanie wysyłanych wiadomości. Po zakończeniu kampanii dostępne są wszystkie, niezbędne dane, służące analizie skuteczności działań marketingowych prowadzonych za pośrednictwem Amazon PinPoint. Ponadto  Amazon Pinpoint jest narzędziem skalowalnym, którego uruchomienie zajmuje kilka minut i nie wymaga znajomości zagadnień technicznych. Możliwe jest również skonfigurowanie Amazon Pinpoint z aplikacja internetową użytkownika, w celu prowadzenia kampanii i analityki, bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Case Studies
Referencje

Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze współpracy z firmą Hostersi. Ich specjaliści bardzo nam pomogli w procesie migracji oraz zaprojektowania infrastruktury hybrydowej (Amazon Web Services i on-premise). Polecamy zespół Hostersi jako rzetelnego i profesjonalnego partnera o ogromnych kompetencjach w obszarze DevOps i Cloud Computingu.

Zbigniew Ćwikliński
Director of the Customer Relationship and Technology Development Department
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.