Amazon Lex – zaawansowane interfejsy konwersacyjne

28 stycznia 2022

Amazon Lex to usługa AWS służąca do budowania interfejsów konwersacyjnych dla aplikacji wykorzystujących głos i tekst. Dzięki Amazon Lex, silnik obsługujący Amazon Alexa, jest dostępny dla każdego programisty, co z kolei umożliwia tworzenie najbardziej wyszukanych chatbotów, naśladujących naturalny język.

Amazon Lex charakteryzuje się bardzo wysokim rozumieniem języka naturalnego (NLU) i automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), dzięki czemu generowane konwersacje stają się niezwykle angażujące i realistyczne.

Dzięki Amazon Lex nie jest wymagana specjalistyczna wiedza na temat głębokiego uczenia. Do stworzenia chatbota, wystarczy określenie podstawowego przebiegu konwersacji w konsoli Amazon Lex.

Amazon Lex dostarcza wstępną, wbudowaną integrację z AWS Lambda, pozwala również  na łatwą integrację z innymi usługami, dostępnymi na platformie AWS, m.in.: Amazon Cognito, AWS  Mobile Hub, Amazon CloudWatch, czy Amazon DynamoDB. Integracja z AWS Lambda zapewnia botom dostęp do gotowych, bez serwerowych połączeń z danymi w aplikacjach SaaS, takich jak Salesforce, HubSpot czy Marketo.

Case Studies
Referencje

Hostersi wsparli nas na każdym etapie projektowania i budowy infrastruktury. Finansowanie, które pomogli pozyskać nam od AWS, pozwoliło przetestować szereg różnych rozwiązań i wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada potrzebom naszej aplikacji. Hostersi stworzyli dla nas infrastrukturę „szytą na miarę”, którą dzięki programowi wsparcia startupów, pozyskaliśmy niemal bezkosztowo.

Wojciech Mróz
CEO & Co-founder Pagaspot
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.