Serwer PRO 7

Serwer PRO 7 to produkt firmy Sprint. Linia PRO to linia wymagających rozwiązań serwerowych (procesor serii Intel Xeon E5 – 1650 v2 oraz możliwości rozbudowy pamięci RAM do 128 GB), która charakteryzuje się również przystępną ceną.
| Procesor | 1x Intel Xeon E5-1650 v2 | 
| RAM | 128 GB | 
| Dysk | 2x 1 TB SATA WD RE4/HGST, 2x 120 GB Intel/Samsung Pro | 
| Platforma | RAID Soft 0/1 | 
| Transfer miesięczny | 10 TB - GRATIS | 
| Przepustowość łącza | 1 Gb/s | 
| Dodatkowe informacje | Panel zarządzania IPMI v. 2.0 | 
| Cena | 531 zł netto | 
| Link do oferty | https://www.sprintdatacenter.pl/produkt/164/serwer-pro-7 | 
Pakiety opieki administracyjnej
Oferta Hostersi obejmuje opiekę administracyjną nad serwerem, niezależnie od jego lokalizacji. Nasze wsparcie to gwarancja bezpieczeństwa oraz zapewnienie ciągłości biznesowej działalności klienta. Świadczymy opiekę administracyjną w trzech pakietach, różniących się czasem reakcji: Premium, Comfort i Standard.
| Premium | Comfort | Standard | 
|---|---|---|
| Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu | Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu | Zdalne zarządzanie serwerami bez limitu | 
| Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa | Tworzenie kopii bezpieczeństwa | 
| Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h | Monitoring serwera - 24 h | 
| Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo | Dbałość o bezpieczeństwo | 
| Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku | Reakcje na awarie 24 godz. 7 dni w tygodniu 365 dni w roku | Reakcje na awarie w dni robocze poniedziałek-piątek w godz. 7-17 | 
| Cena od 2000 zł netto* | Cena od 1500 zł netto* | Cena od 500 zł netto* | 
*Cena uzależniona od wielkości infrastruktury. Należy do niej doliczyć koszt serwera lub serwerów.
Czas reakcji wg typu opieki
| Premium | Comfort | Standard | |
|---|---|---|---|
| Incydent krytyczny | 30 min | 1 h | 2 h | 
| Incydent pilny | 2 h | 4 h | 4 h | 
| Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD | 
| Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD | 
Planowany czas rozwiązania problemu liczony od momentu zgłoszenia
| Premium | Comfort | Standard | |
|---|---|---|---|
| Incydent krytyczny | 2 h | 4 h | 4 h | 
| Incydent pilny | 4 h | 4 h | 4 h | 
| Zlecenie standardowe | NBD | NBD | 2 NBD | 
| Zapytanie | 2 NBD | 2 NBD | 2 NBD | 
NBD – następny dzień roboczy
 2 NBD – dwa dni robocze
Premium i Comfort czas liczony 24h 7 dni w tygodniu. Standard czas liczony od 7 do 17 w dni robocze.
Incydent krytyczny – oznacza brak możliwości korzystaniem z głównych funkcjonalności systemu przez większość użytkowników.
Incydent pilny – oznacza utrudnione korzystanie z funkcjonalności systemu przez większość użytkowników lub brak możliwości korzystania z pobocznych funkcjonalności lub brak możliwości korzystania z głównych funkcji systemu przez nielicznych użytkowników.
Zlecenie standardowe – oznacza wszystkie tematy nie będące incydentami, takich jak konfiguracje nowych usług i ich zmiany.
Zapytanie – oznacza tematy związane z konsultacjami, odpowiadaniem na pytania dotyczące działania systemów, statystyk, raportów i innych niekrytycznych informacji.
To są maksymalne czasy, w zdecydowanej większości reagujemy i odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilkunastu minut.

 
     
     
     
     
     
    