Account Manager

Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w sprzedaży, jest mocno zorientowana na potrzeby klienta, lubi się uczyć i potrafi pracować zespołowo. 

 

Twoje obowiązki: 

  • Poszukiwanie nowych klientów 
  • Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami firmy
  • Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę 
  • Współpraca z członkami zespołu handlowego w realizacji celów sprzedażowych
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji 

 

Nasze wymagania: 

  • Minimum 3-letnie doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta 
  • Wysoki poziom kultury osobistej  
  • Komunikatywność, sumienność i terminowość 
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów 
  • Wykształcenie wyższe (minimum licencjat) 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 

  

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w kontaktach z firmami zagranicznymi 

  

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę  
  • Pracę w przyjaznym środowisku i pomoc doświadczonych handlowców 
  • Dostęp do płatnych narzędzi ułatwiających pracę 
  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego  
  • Możliwość uczestniczenia w branżowych szkoleniach i konferencjach. 
  • Program Poleceń Pracowników 
  • Pracę w trybie hybrydowym (nasze biuro znajduje się w Rybniku) 
  • Miejsce postojowe na firmowym parkingu 
  • Prywatną opiekę medyczną w Lux Med 
  • Dofinansowanie zajęć sportowych 
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ

 

ETAPY PROCESU REKRUTACJI
Etap 1.
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.

Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.

Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony.  W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.

Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
 

PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.

Case Studies
Referencje

Bardzo istotną zaletą jest szybkie i fachowe wsparcie techniczne Hostersów, którzy wiedzą, że każda chwila przerwy technicznej w dostępie do serwisów WWW oznacza poważny uszczerbek na wizerunku każdej firmy, zwłaszcza instytucji państwowej, jaką jest Instytut Pamięci Narodowej.

Sebastian Górkiewicz
Kierownik Samodzielnej Sekcji ds. Serwisów Internetowych
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.