Account Manager
Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w sprzedaży, jest mocno zorientowana na potrzeby klienta, lubi się uczyć i potrafi pracować zespołowo.
Twoje obowiązki:
- Poszukiwanie nowych klientów
- Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami firmy
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę
- Współpraca z członkami zespołu handlowego w realizacji celów sprzedażowych
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Nasze wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Komunikatywność, sumienność i terminowość
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Mile widziane:
- Doświadczenie w kontaktach z firmami zagranicznymi
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Pracę w przyjaznym środowisku i pomoc doświadczonych handlowców
- Dostęp do płatnych narzędzi ułatwiających pracę
- Przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego
- Możliwość uczestniczenia w branżowych szkoleniach i konferencjach.
- Program Poleceń Pracowników
- Pracę w trybie hybrydowym (nasze biuro znajduje się w Rybniku)
- Miejsce postojowe na firmowym parkingu
- Prywatną opiekę medyczną w Lux Med
- Dofinansowanie zajęć sportowych
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.
Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.
Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony. W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.
Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.