Nowe podejście do biznesu Twoich klientów dzięki Generative AI w AWS

30 maja 2023

Jesteśmy u progu ekscytującej transformacji, napędzanej innowacjami w technologiach uczenia maszynowego (ML), która może na nowo odkryć doświadczenia klientów, stworzyć nowe aplikacje, których nigdy wcześniej nie widziano, i doprowadzić naszych klientów na nowy poziom produktywności. Wpływ na rynek jest już widoczny dzięki bezprecedensowemu poziomowi zainteresowania ze strony klientów, którzy chcą wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję (AI) do wymyślenia na nowo swojej działalności.

Podczas gdy społeczność partnerów AWS jest podekscytowana potencjałem generatywnej sztucznej inteligencji, zdajemy sobie również sprawę, że istnieją wyjątkowe względy związane z wprowadzaniem generatywnych aplikacji sztucznej inteligencji do produkcji w komercyjnych przypadkach. Dlatego też autorzy są podekscytowani zaangażowaniem AWS w inwestowanie w budowanie generatywnych możliwości sztucznej inteligencji we wszystkich warstwach stosu AWS ML. Oprócz demokratyzacji dostępu do generatywnej sztucznej inteligencji, oferty te zapewniają funkcje o znaczeniu krytycznym wspierające rozwój generatywnych aplikacji biznesowych opartych na sztucznej inteligencji.

Społeczność partnerów AWS jest integralną częścią zapewniania klientom pełnej wartości tych generatywnych ofert AI. Partnerzy AWS, tacy jak Accenture, już współpracują z klientami, aby całościowo wspierać odnowę biznesową za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji.

„Wprowadzanie innowacji za pomocą dużych modeli językowych i generatywnej sztucznej inteligencji wymaga specjalistycznej wiedzy w zakresie danych, sztucznej inteligencji, ludzi i procesów” – mówi Andy Tay, który kieruje Accenture AWS Business Group. „Duże modele językowe i generatywne rozwiązania sztucznej inteligencji muszą być zaprojektowane tak, aby były etyczne, przejrzyste i niezawodne. Co najważniejsze, powinny oddziaływać na ludzi i świat. W tym miejscu generatywna sztuczna inteligencja może zaoferować nieskończone możliwości całkowitego odrodzenia biznesu”.

Pracując razem, AWS i społeczność partnerska będą kierować rozwojem innowacji biznesowych i rozwiązań dla klientów każdej wielkości i z każdej branży. Przedsiębiorstwa będą korzystać z tych narzędzi, aby stać się bardziej wydajnymi, produktywnymi i kreatywnymi w szerokim zakresie procesów biznesowych, podczas gdy małe i średnie firmy będą korzystać z tych potężnych narzędzi, aby nadążać za tempem innowacji, które wcześniej było ograniczone do liderów branży.

Scena jest przygotowana dla AWS, we współpracy z siecią partnerską AWS (APN), w celu zbudowania i dostarczenia najbardziej wszechstronnego zestawu modeli podstawowych (FM), aplikacji i narzędzi programistycznych w celu obsługi różnorodnych potrzeb biznesowych naszych wspólnych klientów.

Innowacje do tworzenia generatywnych rozwiązań i praktyk sztucznej inteligencji w AWS

AWS niedawno ogłosił nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji, koncentrując się na demokratyzacji dostępu i inwestowaniu w funkcje wspierające wprowadzanie innowacji w aplikacjach biznesowych.

Nowe podejscie do biznesu Twoich klientow dzieki Generative AI w AWS

Zapowiedź modeli Amazon Bedrock i Amazon Titan, najłatwiejszego sposobu na tworzenie i skalowanie generatywnych aplikacji AI za pomocą FM

Amazon Bedrock udostępnia modele fundamentów z AI21 Labs, Anthropic, Stability AI i Amazon za pośrednictwem interfejsu API. Bedrock oferuje możliwość dostępu do szeregu potężnych FM dla tekstu i obrazów – w tym Amazon Titan FM, które składają się z dwóch nowych dużych modeli językowych (LLM) – poprzez skalowalną, niezawodną i bezpieczną zarządzaną usługę AWS.

Partnerzy AWS, tacy jak Deloitte, są podekscytowani ułatwieniami dostępu, które Amazon Bedrock wniesie do wprowadzania innowacji u swoich klientów. „W Deloitte chętnie pomagamy klientom dostarczać lepsze, szybsze wyniki AI dla wspólnych klientów AWS i Deloitte” – mówi Nishita Henry, dyrektor handlowy Amazon/AWS Alliance Global w Deloitte Consulting LLP. „Dzięki Bedrock możemy zapewnić klientom niedrogie bezserwerowe API dla klientów AWS do tworzenia generatywnych aplikacji AI”.

Klienci będą zwracać się do partnerów AWS, aby znaleźć preferowany FM, dostosować go oraz zintegrować i wdrożyć w aplikacjach klienckich – a wszystko to w środowisku AWS, któremu ufają klienci. Amazon Bedrock jest idealny do zastosowań biznesowych, ponieważ podjęto konkretne kroki, aby zapewnić klientom bezpieczeństwo. Integralną cechą Bedrock jest to, że żadne dane klienta nie są wykorzystywane do uczenia podstawowych modeli i nie opuszczają wirtualnej chmury prywatnej (VPC) klienta, zapewniając, że jego dane pozostają prywatne i poufne.

Ogólna dostępność instancji Amazon EC2 Trn1n obsługiwanych przez AWS Trainium oraz instancji Amazon EC2 Inf2 obsługiwanych przez AWS Inferentia2

W ciągu ostatnich pięciu lat firma AWS inwestowała we własny krzem, aby przekraczać granice wydajności i ceny w przypadku wymagających obciążeń, takich jak szkolenia i wnioskowanie w zakresie uczenia maszynowego. Chipy AWS Trainium i AWS Inferentia oferują najniższy koszt szkolenia modeli i prowadzenia wnioskowania w chmurze. Dzięki temu partnerzy AWS mogą tworzyć opłacalne, efektywne i skalowalne rozwiązania dla swoich klientów podczas budowania lub dostosowywania gotowych FM, które zawierają miliardy parametrów.

Partnerzy AWS, tacy jak Caylent, którzy obsługują klientów od start-upów na wczesnym etapie po przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji, są podekscytowani możliwością wykorzystania tych wersji w celu udostępnienia sztucznej inteligencji większej grupie klientów.

„Ogólna dostępność potężnych chipsetów AWS Trainium i Inferentia spotkała się z dużym zainteresowaniem” – mówi Randall Hunt, wiceprezes ds. strategii chmury i innowacji w firmie Caylent. „Trainium oferuje najlepszą w swojej klasie wydajność do szkolenia modeli, a nasi klienci we wszystkich branżach już wykorzystują jego możliwości do przyspieszenia swoich potoków ML. Po stronie Inferentii, instancje Inf2 otworzą znaczne oszczędności kosztów dla rzeczywistych obciążeń AI/ML. Wraz z AWS Neuron SDK te ulepszenia otwierają nowe możliwości dla naszych klientów”.

Ogólna dostępność Amazon CodeWhisperer jest teraz bezpłatna dla indywidualnych programistów

Amazon CodeWhisperer to towarzysz kodowania AI, który wykorzystuje FM do poprawy produktywności programistów poprzez generowanie sugestii kodu w czasie rzeczywistym. Pomaga usunąć z równania niezróżnicowaną ciężką pracę poprzez „pisanie” kodu, umożliwiając programistom szybsze tworzenie i skupienie się na bardziej kreatywnych aspektach kodowania.

Partnerzy AWS, tacy jak Infosys, mają natychmiastową możliwość zintegrowania CodeWhisperer z ich generatywnymi inwestycjami w sztuczną inteligencję. „Podejście firmy Infosys do generatywnej sztucznej inteligencji polega na ponownym zdefiniowaniu ludzkich możliwości poprzez rozszerzenie wszystkich funkcji i ról przedsiębiorstwa poprzez zastosowanie sztucznej inteligencji” – mówi Satish H.C., wiceprezes wykonawczy i współkierujący dostawą w firmie Infosys. „Umożliwiamy programistom skupienie się na ich podstawowych kompetencjach w celu tworzenia wysokiej jakości, bezbłędnego kodu przy użyciu Amazon CodeWhisperer. Oparta na języku naturalnym interakcja usługi pozwala na szybką konwersję myśli lub projektu na wysokiej jakości kod i przyspieszenie rozwoju”.

Autorzy uwielbiają patrzeć, jak ich partnerzy współtworzą innowacje z AWS, aktywnie integrując Amazon CodeWhisperer ze swoimi praktykami. Poprawia to produktywność, szybkość wdrażania i skutkuje realnymi oszczędnościami kosztów dla naszych wspólnych klientów w ramach modernizacji, migracji i innych działań związanych z wdrażaniem chmury.

Jak dostarczać biznesowe przypadki użycia za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji?

Partnerzy AWS odgrywają kluczową rolę, pomagając klientom wykorzystać potencjał generatywnej sztucznej inteligencji, przenosząc go ze sztuki możliwego do praktycznego. Podczas gdy Amazon Bedrock jest w ograniczonej wersji zapoznawczej, warto zachęcić partnerów, aby już teraz rozpoczęli budowanie swojej generatywnej oferty AI na AWS. Wspólnie można skupić się na czterech jasnych działaniach: specjalizacja, zapoznanie, budowanie i zaangażowanie klientów.

 

#1 Specjalizacja: Zainwestuj w rozwój wyspecjalizowanych w branży praktyk i rozwiązań w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji

Ze względu na implikacje międzybranżowe, międzyfunkcyjne, a także zaplecza i doświadczenia klientów, klienci będą szukać zaufanych doradców, którzy pomogą im poruszać się w epoce transformacji cyfrowej i nadać priorytet swoim inwestycjom. Opracowanie wyspecjalizowanego punktu widzenia pozwoli naszym klientom i zespołom AWS wiedzieć, kogo proaktywnie zaangażować w konkretne przypadki użycia i możliwości.

Generatywne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji zmienią branże, takie jak opieka zdrowotna, produkcja, usługi finansowe, media i rozrywka oraz wiele innych. Generatywna sztuczna inteligencja przyspieszy wprowadzanie produktów na rynek, zredukuje kosztowne błędy i przyczyni się do oszczędności kosztów w całej firmie. Szerokie zastosowanie generatywnej sztucznej inteligencji jest ekscytujące, ale partnerzy AWS, tacy jak Slalom, wiedzą, że ważne jest, aby mieć perspektywę specyficzną dla branży.

„W każdej branży nasi klienci chcą inwestować w generatywne rozwiązania sztucznej inteligencji w sposób zapewniający równowagę między maksymalizacją wydajności a przygotowaniem do wzrostu” – mówi Mukesh Kumar, Global GM of Data and Technology w Slalom. „Dostrzegliśmy, jak ważne jest umożliwienie odważniejszych pomysłów, a także konieczność doskonalenia solidnej koncentracji biznesowej i branżowej w celu nadania priorytetu pomysłom, które zapewniają skuteczne rozwiązania krótko- i długoterminowe”.

 

#2 Zapoznaj się: poznaj odpowiednie FM dla przypadków użycia klientów

Amazon Bedrock łączy wybór najpotężniejszych modeli fundamentów dostępnych obecnie na rynku, a kolejne będą dostępne. Koncentracja Amazona na selekcji umożliwi partnerom AWS, takim jak Pega, wspieranie różnych potrzeb klientów, ponieważ rozwiązania FM nie są rozwiązaniem uniwersalnym.

„Klienci korporacyjni wymagają wyboru modelu podstawowego, a Bedrock właśnie to zapewnia” – mówi Peter van der Putten, główny naukowiec i dyrektor AI Lab w firmie Pega. „Niektóre modele zapewniają lepszą wydajność w określonych zadaniach, a w zależności od przypadku użycia nie zawsze większe modele działają najlepiej. AWS zapewnia ten zakres wyboru wraz z bezpieczeństwem, ochroną i skalowalnością, których oczekują klienci”.

Partnerzy AWS muszą poświęcić czas na zrozumienie wyjątkowych możliwości i propozycji wartości FM dostępnych za pośrednictwem Amazon Bedrock. Obejmuje to rodzinę wielojęzycznych LLM Jurassic-2 firmy AI21 Labs, które postępują zgodnie z instrukcjami języka naturalnego w celu generowania tekstu w języku hiszpańskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, włoskim i holenderskim.

Claude jest LLM Anthropic i może wykonywać różnorodne zadania związane z konwersacją i przetwarzaniem tekstu i opiera się na szeroko zakrojonych badaniach Anthropic nad szkoleniem uczciwych i odpowiedzialnych systemów sztucznej inteligencji. Zestaw podstawowych modeli przetwarzania tekstu na obraz firmy Stability AI obejmuje Stable Diffusion (najpopularniejszy tego rodzaju), który jest w stanie generować unikalne, realistyczne obrazy, grafiki, logo i projekty o wysokiej jakości.

Amazon Bedrock oferuje również dostęp do Amazon's Titan FMs, które składają się z dwóch nowych dużych modeli językowych – generatywnego LLM do zadań takich jak podsumowanie, generowanie tekstu, klasyfikacja, otwarte pytania i odpowiedzi oraz ekstrakcja informacji; oraz osadzanie LLM, które tłumaczy dane wejściowe tekstu na reprezentacje numeryczne (znane jako osadzanie), co jest przydatne w aplikacjach takich jak personalizacja i wyszukiwanie.

Wybór tych i innych modeli fundamentów jest już dziś dostępny za pośrednictwem Amazon SageMaker JumpStart. Jest to centrum uczenia maszynowego oferujące algorytmy, modele i rozwiązania ML, które są idealne dla klientów z dogłębną wiedzą ML, którzy chcą eksperymentować z FM i używać narzędzi do trenowania i dostrajania modeli, takich jak SageMaker Studio, zintegrowane środowisko programistyczne (IDE) dla ML i którzy chcą zarządzać własną infrastrukturą.

#3 Buduj: Rozpocznij tworzenie generatywnych rozwiązań i praktyk sztucznej inteligencji AWS

Klienci AWS są gotowi korzystać z generatywnych rozwiązań AI i oczekują od partnerów tworzenia kompletnych ofert z aplikacjami branżowymi. Twórcy ściśle współpracują z partnerami AWS, takimi jak Salesforce, aby wprowadzić ich generatywne rozwiązania AI do AWS.

„Nasza współpraca z AWS i obecne integracje pozwalają klientom przenosić niestandardowe modele ML w SageMaker do Salesforce za pomocą Salesforce Data Cloud” – mówi Rahul Auradkar, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Data Cloud, Analytics Apps i Einstein w Salesforce. „Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę integrację na generatywną ofertę sztucznej inteligencji AWS i ściśle współpracujemy nad rozszerzeniem naszych generatywnych produktów sztucznej inteligencji o AWS, a wszystko to przy naszym stałym wspólnym zaangażowaniu w zaufanie i bezpieczeństwo w imieniu naszych klientów”.

Istnieje wiele sposobów na rozpoczęcie tworzenia generatywnych rozwiązań i praktyk AI z AWS już dziś. Rozpocznij od zidentyfikowania podzbioru przypadków użycia, które zapewniają minimalny produkt, który można polubić. APN jest gotowa wspierać te weryfikacje koncepcji ekspertami merytorycznymi, wsparciem finansowym i metodologiami pracy wstecz, takimi jak nasz program Digital Innovation.

Twórcy oferują również akceleratory, takie jak AWS Solutions Library, AWS Solution Constructs i Partner Solutions Factory, które pomagają dostarczać wysokiej jakości, godne zaufania rozwiązania bez wymyślania koła na nowo. Ponadto będą ściśle współpracować z każdym z was, aby bezproblemowo zintegrować Amazon Bedrock z istniejącymi praktykami i rozwiązaniami w ciągu najbliższych kilku miesięcy, gdy stanie się on ogólnie dostępny.

#4 Zaangażuj klientów: Przekaż swoją wiedzę wspólnym klientom

Klienci AWS są entuzjastycznie nastawieni do tej technologii i chętni do czerpania korzyści, jakie obiecuje, a partnerzy AWS mogą to zapewnić. Rozległa sieć partnerów zapewnia klientom możliwość wykorzystania głębokiego doświadczenia w branży i inwestycji w celu szybkiego i skutecznego wprowadzania innowacji.

Partnerzy AWS, tacy jak PwC, inwestują w dostarczanie naszym wspólnym klientom kompletnych praktyk i rozwiązań w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji. „W PwC dostrzegamy szeroko zakrojone korzyści transformacyjne generatywnej sztucznej inteligencji dla wiedzy, pracy, życia i społeczeństwa” – mówi Bret Greenstein, partner, Data & AI, GenAI GTM Lead w PwC. „PwC od dawna jest pionierem odpowiedzialnej sztucznej inteligencji i jest uznanym liderem usług AI wśród najlepszych analityków. Pomagamy naszym klientom zwiększać produktywność i nowe możliwości rozwoju dzięki generatywnej sztucznej inteligencji i robimy to w odpowiedzialny sposób.

„Wykorzystując moc AWS, możemy szybko skalować nasze możliwości sztucznej inteligencji, aby dostarczać naszym klientom jeszcze większą wartość” – dodaje Greenstein. „Dzięki solidnej infrastrukturze AWS przygotowanej do pracy w przedsiębiorstwie i zaawansowanym narzędziom sztucznej inteligencji jesteśmy dobrze przygotowani do odniesienia sukcesu w odblokowaniu pełnego potencjału generatywnej sztucznej inteligencji”.

 

Zacznij współpracę z generatywną sztuczną inteligencją w AWS już dziś

AWS stoi na czele ekscytującej i rozwijającej się ery cyfrowej właśnie dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. Jest zaangażowane w inwestowanie i dalsze wprowadzanie innowacji w tej przestrzeni, w tym wspieranie partnerów AWS w opracowywaniu praktyk, rozwiązań i ofert w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji.

Współpracuj z menedżerami ds. rozwoju partnerów (PDM) i menedżerami ds. marketingu partnerów (PMM), aby opracować generatywną strategię wprowadzania na rynek sztucznej inteligencji (GTM). Twoje narzędzia PDM i PMM połączą Cię z naszym oddanym, generatywnym, zorientowanym na sztuczną inteligencję zespołem ds. praktyki i rozwoju rozwiązań, aby budować i realizować lepszą wspólną wizję.

Gdy masz już rozwiązanie, które jest atrakcyjne dla klientów, uprość proces kupowania przez klientów, używając AWS Marketplace jako głównego kanału.

Partnerzy AWS odgrywają kluczową rolę w pomaganiu klientom w wykorzystaniu potencjału generatywnej sztucznej inteligencji, a AWS zapewnia SWOIM partnerom narzędzia i zasoby, aby zapewnić klientom sukces w tej szybko rozwijającej się dziedzinie.

 

Źródło: AWS

Case Studies
Referencje

Dzięki zaangażowaniu Hostersi Sp. z o.o. i wdrożeniu nowej infrastruktury, opartej o chmurę Amazon Web Services, aplikacja Dziennikus.pl jest znacznie bardziej wydajna i dostosowana do rosnącego ruchu użytkowników. Polecamy Hostersi Sp. z o.o. jako wiarygodnego i godnego zaufania partnera.

Bartosz Sobolewski
Prezes Zarządu SmartMedia Sp. z o.o.
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.