Rozdano Webstary

28 stycznia 2016

webstarfestival

Zakończyła się XI edycja Webstarfestival ? najstarszego wśród konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w Internecie. Patronat nad konkursem tradycyjnie już sprawowali Hostersi.

W tegorocznej edycji konkursu, decyzją Akademii Internetu, składającej się z założycieli projektu oraz zwycięzców poprzednich edycji, Webstary zostały przyznane w 19 kategoriach.

Wśród laureatów XI edycji Webstarfestival znaleźli się:

WEBSTAR CREATIVE

Kategoria: Zintegrowana kampania marketingowa
Webstar Creative: kampania Serwisant 24H ? TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

Kategoria: Kampania internetowa
Webstar Creative: kampania Karma Wraca - Fundacja Sarigato

Kategoria: Banner/Display
Webstar Creative: kreacja Mercedes-AMG GT - Sataku

Kategoria: Web Design
Webstar Creative: www.lloydgroup.pl – TECHNETIUM Sp. z o.o.

Kategoria: Film/video
Webstar Creative: www.blogforumgdansk.pl – Projekt PR dla Miasta Gdańsk

Kategoria: E-mail marketing
Webstar Creative: kampania Karma Wraca - Sarigato

Kategoria: Kampania w serwisach społecznościowych
Webstar Creative: www.oddajserce.dawca.pl – Dawca.pl (PTPZ) i agencja Projekt PR za akcję #OddajSerce

NAJLEPSZE STRONY INTERNETOWE

Kategoria: Dom i Ogród
Webstar Akademii: www.brw.com.pl – Ideo Sp. z o.o.

Kategoria: RTV/AGD
Webstar Akademii: www.amica.pl – Amica Handel i Marketing

Kategoria: Rozrywka
Webstar Akademii: tylkohity.pl - Mindshare Polska

Kategoria: Nowa strona www
Webstar Akademii: tylkohity.pl - Mindshare Polska

Kategoria: Odzież i Moda
Webstar Akademii: www.houseofapril.com – Bold Brand Commerce Sp. z o.o.

Kategoria: Podróże i Turystyka
Webstar Akademii: www.hotelcoloseum.pl – TECHNETIUM Sp. z o.o.

Kategoria: Sklep internetowy
Webstar Akademii: ex aeguo
www.militaria.pl – Janmedia Interactive
yes.pl - White Ducky Sp. z o.o. Sp. k.

Kategoria: Strona firmowa
Webstar Akademii: www.fructoplant.pl – Fructoplant Sp. z o.o.

Kategoria: Strona społeczna
Webstar Akademii: whalewatcher.eu – Discipline Media Group

Kategoria: Zdrowie i uroda
Webstar Akademii: provoke.pl – Discipline Media Group

Kategoria: Żywność i napoje
Webstar Akademii: imprezoweciacho.pl – Discipline Media Group

Kategoria: Informacja i Komunikacja
Webstar Akademii: za produkt InteriaPoczta - Grupa Interia.pl

W tegorocznej edycji przyznane zostały także wyróżnienia w 9 kategoriach:

Kategoria: Kampania internetowa
Za kampanię dla Kopalni Soli Wieliczka - Semahead

Kategoria: Banner/Display
sataku.com/case-studies/battlefield – Sataku

Kategoria: Web Design
sataku.com – Sataku

Kategoria: E-mail marketing
www.sarigato.com/case-studies/loreal – Sarigato

Kategoria: Kampania w serwisach społecznościowych
https://karmimypsiaki.pl/karmawraca - Fundacja Sarigato

Kategoria: Dom i Ogród
www.oknoplast.com.pl – OX Media

Kategoria: Rozrywka
Za serwis InteriaMuzyka - Grupa Interia.pl

Kategoria: Strona firmowa
www.pomaranczowi.pl – Pomaranczowi.pl

Kategoria: Zdrowie i Uroda
Za sklep LIKE MY SMILE - TECHNETIUM Sp. z .o.o.

Serdecznie gratulujemy wszystkim zwycięzcom!

Case Studies
Referencje

Jesteśmy ogromnie zadowoleni ze współpracy z firmą Hostersi. Ich specjaliści doradzili nam rozwiązanie, które dało nam stabilną, skalowalną infrastrukturę, która umożliwia obsłużenie ciągle rosnącego ruchu związanego z COVID-19

Jakub Sperczyński
Prezes Zarządu EduNect
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.