Wykrywaj anomalie w swoich metrykach i szybko diagnozuj problemy dzięki ogólnie dostępnemu Amazon Lookout for Metrics

27 kwietnia 2021

Od teraz Amazon Lookout for Metrics jest łatwo dostępny dla wszystkich klientów AWS.

Lookout for Metrics jest usługą uczenia maszynowego (ML), która wykrywa anomalie lub nieoczekiwane zmiany w Twoich metrykach, pomagając Ci w proaktywnym monitorowaniu kondycji Twojej firmy, diagnozowaniu problemów i szybkim znajdowaniu możliwości – a wszystko to bez konieczności posiadania wcześniejszego doświadczenia z ML.

Organizacje praktycznie każdej wielkości wykorzystują dane do monitorowania trendów i zmian w swoich metrykach w celu znajdowania niespodziewanych anomalii, takich jak nieoczekiwane spadki przychodów, wysokie wskaźniki porzuconych koszyków, wzrosty liczby niepowodzeń transakcji płatniczych, wzrosty liczby rejestracji nowych użytkowników i wielu więcej. Wykrywanie tych anomalii często stanowi wyzwanie. Metody tradycyjne oparte na regułach wyszukują dane, które wykraczają poza arbitralne zakresy, co skutkuje zbyt dużą liczbą fałszywych alarmów, jeśli zakres jest zbyt wąski lub pominięciem anomalii, jeśli zakres jest zbyt szeroki. Te zakresy są również statyczne i nie zmieniają się w zależności od pory, dnia tygodnia czy pór roku i wymagają częstej ręcznej aktualizacji. Kiedy anomalie zostają wykryte, programiści, analitycy i właściciele firm mogą spędzić tygodnie, próbując zidentyfikować źródło zmiany, zanim będą mogli podjąć jakiekolwiek znaczące działania.

Lookout for Metrics wykrywa anomalie w metrykach i pomaga klientom w szybki sposób zidentyfikować główną przyczynę problemu przy użyciu tej samej technologii wykorzystywanej przez Amazon do wewnętrznego wykrywania anomalii w swoich metrykach. Lookout for Metrics automatycznie łączy się z 19 źródłami danych, włączając w to popularne usługi AWS jak S3, CloudWatch, Redshift i RDS oraz aplikacjami SaaS takimi jak Salesforce, Marketo i Amplitude, aby stale monitorować wskaźniki, na którym zależy klientom. Wykrywa anomalie z dużą dokładnością przy użyciu ML, co prowadzi do obniżenia fałszywych alarmów i mniejszej liczby przypadków pominiętych. Lookout for Metrics grupuje anomalie powiązane z metrykami, co pomaga Ci w zidentyfikowaniu głównej przyczyny i uszeregowaniu ich we właściwej kolejności pod względem ważności, abyś mógł skupić się na tym, co najważniejsze. Wysyła także alerty poprzez kanały takie jak SNS, Datadog, PagerDuty, Webhooks i Slack lub wyzwala niestandardowe akcje za pomocą funkcji Lambda, skracając czas do rozwiązania. Oprócz tego wykorzystuje Twój feedback na temat wykrytych anomalii, aby dostroić wyniki i stale poprawiać dokładność.

Klienci tacy jak Devfactory, Flywire, Liberty Latin America, More Retail, Digitata wykorzystują Amazon Lookout for Metrics i zgłaszają znaczną poprawę dokładności, mniej fałszywych alarmów i krótszy czas rozwiązania w porównaniu z ich istniejącymi rozwiązaniami.

W celu uzyskania szczegółów zapoznaj się z AWS Region Table. Aby rozpocząć ze swoim pierwszym wykrywaczem, dodawać metryki za pośrednictwem różnych popularnych źródeł danych oraz tworzyć niestandardowe alerty i działania, odwiedź stronę produktu Lookout for Metrics i strony dotyczące dokumentacji.

źródło: AWS

Case Studies
Referencje

Hostersi wsparli nas na każdym etapie projektowania i budowy infrastruktury. Finansowanie, które pomogli pozyskać nam od AWS, pozwoliło przetestować szereg różnych rozwiązań i wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada potrzebom naszej aplikacji. Hostersi stworzyli dla nas infrastrukturę „szytą na miarę”, którą dzięki programowi wsparcia startupów, pozyskaliśmy niemal bezkosztowo.

Wojciech Mróz
CEO & Co-founder Pagaspot
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.