SES Mail Manager dodaje obsługę list adresów i domen
Firma SES ogłasza, że Mail Manager obsługuje teraz zdefiniowane listy adresów e-mail i domen, które są wykorzystywane jako część silnika reguł Mail Manager do rozróżniania adresów znanych i nieznanych. Funkcja ta dodaje zarówno mechanizmy przesyłania i zarządzania listami adresów e-mail i domen, jak i kontrolę silnika reguł, aby podejmować decyzje dotyczące routingu na podstawie tego, czy dany adres w kopercie wiadomości znajduje się na takiej liście, czy nie. Dzięki temu klienci mogą zapewnić niezawodną dostawę wiadomości do znanych odbiorców wewnętrznych, jednocześnie wdrażając zachowania typu „catch-all” w przypadku ataków polegających na zbieraniu adresów z katalogów, błędnie wpisanych adresów oraz standardowe zachowania dla innych domen należących do klienta i zarządzanych przez niego.
Listy odbiorców SES umożliwiają klientom przesyłanie adresów e-mail pojedynczo lub partiami za pomocą plików CSV. Następnie mogą skonfigurować jedną lub więcej list z różnymi preferencjami routingu w silniku reguł Mail Manager. Zapewnia to natychmiastowe zmiany w routingu poczty poprzez dodanie kolejnego adresu do istniejącej listy. Na przykład lista „Emerytowanych pracowników” może być często uzupełniana o nowe nazwiska, ale reguła obsługi — dołączona do samej nazwy listy — pozostaje niezmienna.
Listy odbiorców SES Mail Manager zwiększają elastyczność i bezpieczeństwo klientów korzystających z Mail Manager do obsługi poczty przychodzącej, zwiększając odporność na działania rozpoznawcze oparte na poczcie elektronicznej i nieujawniając nazw list ani aliasów na zewnątrz. Listy odbiorców SES Mail Manager są dostępne w każdym regionie, w którym uruchomiono Mail Manager. Klienci mogą dowiedzieć się więcej o SES Mail Manager tutaj.