Konta członków AWS Organizations mogą teraz odzyskać dostęp do przypadkowo zablokowanych bucketów Amazon S3
Konta członków AWS Organizations mogą teraz korzystać z prostego procesu za pośrednictwem usługi AWS Identity and Access Management (IAM), aby odzyskać dostęp do przypadkowo zablokowanych zasobników Amazon S3. Dzięki tej funkcji można naprawić nieprawidłowo skonfigurowane zasady zasobników S3, jednocześnie poprawiając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami w organizacji.
Usługa IAM zapewnia teraz scentralizowane zarządzanie długoterminowymi poświadczeniami root, pomagając zapobiegać niezamierzonemu dostępowi i poprawiając bezpieczeństwo kont w całej organizacji. Można również wykonywać wybrany zestaw zadań dostępnych tylko dla użytkownika root, korzystając z krótkotrwałych sesji root z uprawnieniami. Na przykład można centralnie usunąć zasady zasobu S3 w zaledwie kilku krokach. Najpierw przejdź do strony Zarządzanie dostępem root w konsoli IAM, wybierz konto, a następnie opcję Wykonaj działanie z uprawnieniami. Następnie wybierz opcję Usuń zasady zasobnika i wybierz wybrany zasobnik S3.
Konta członków AWS Organization mogą korzystać z tej funkcji we wszystkich regionach AWS, w tym w regionach AWS GovCloud (USA) i regionach AWS w Chinach. Klienci mogą korzystać z tej nowej funkcji za pośrednictwem konsoli IAM lub programowo za pomocą AWS CLI lub SDK. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź blog AWS News i dokumentację IAM.