Centralne zarządzanie adresami e-mail głównego konta w ramach AWS Organization
Klienci AWS mogą łatwiej centralnie zarządzać adresem e-mail głównego konta członkowskiego w swojej organizacji za pomocą AWS Command Line Interface (CLI), AWS Software Development Kit (SDK) oraz konsoli AWS Organizations.
Wcześniej wprowadzili Accounts SDK, które umożliwia klientom Organizations centralne i programowe zarządzanie zarówno podstawowymi, jak i alternatywnymi danymi kontaktowymi, a także obsługiwanymi regionami AWS dla ich kont.
Dotychczas zarządzanie adresem e-mail głównego konta wymagało logowania się jako główny użytkownik w celu dokonania zmian. Od dzisiaj klienci mogą korzystać z tego samego SDK, aby aktualizować adres e-mail głównego konta członkowskiego bezpośrednio z konta zarządzającego organizacji (lub delegowanego administratora). Pozwala to zaoszczędzić czas i wysiłek związany z bezpośrednim logowaniem się na każde konto, umożliwiając zarządzanie adresami głównymi w skali całej organizacji.
Dodatkowo, API wymaga od klientów weryfikacji nowego adresu e-mail głównego za pomocą jednorazowego hasła (OTP), co zapewnia dokładność wprowadzanych adresów e-mail dla kont członkowskich. Adres e-mail głównego konta nie zostanie zmieniony na nowy, dopóki nie zostanie on zweryfikowany.
Możliwość aktualizowania adresu e-mail głównego kont członkowskich z konta zarządzającego organizacji jest dostępna bez dodatkowych opłat we wszystkich komercyjnych regionach AWS oraz regionach AWS w Chinach.
źródło:AWS