Amazon Connect dodaje wgląd w rozmowy głosowe w czasie niemal rzeczywistym oraz aktywność związaną z zadaniami

28 maja 2021

Od teraz Amazon Connect pozwala klientom na subskrybowanie strumienia zdarzeń kontaktowych (rozmów głosowych, czatu i zadań) w czasie niemal rzeczywistym (np. połączenie znajduje się w kolejce) w Twoim centrum kontaktowym Amazon Connect. Te zdarzenia obejmują przede wszystkim zainicjowanie połączenia głosowego, czatu lub zadania, umieszczenie w kolejce do przypisania do agenta, połączenie z agentem, przekazanie do innego agenta lub kolejki oraz rozłączenie.

Zdarzenia kontaktowe można wykorzystać do tworzenia pulpitów analitycznych w celu monitorowania i śledzenia aktywności kontaktów, integracji z rozwiązaniami do zarządzania siłą roboczą (WFM, w celu lepszego zrozumienia wydajności centrum obsługi lub do integracji aplikacji, które reagują na zdarzenia (np. rozłączenie połączenia) w czasie rzeczywistym. Zdarzenia kontaktowe Amazon Connect są publikowane poprzez Amazon EventBridge i mogą zostać skonfigurowane poprzez kilka kliknięć, przechodząc do konsoli AWS Amazon EventBridge i tworząc nową regułę.

Zdarzenia kontaktowe Amazon Connect są dostępne w następujących regionach AWS, w których oferowany jest Amazon Connect: Stanach Zjednoczonych (Północna Wirginia, Oregon), Azji (Singapur, Tokio), Europie (Frankfurt, Londyn). Korzystanie ze zdarzeń kontaktowych Amazon Connect w żaden sposób nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami Amazon Connect. Jednak za korzystanie z usługi Amazon EventBridge opłaty mogą już być naliczane. Aby uzyskać więcej informacji na temat potencjalnych kosztów, odwiedź Amazon EventBridge Pricing. Aby dowiedzieć się więcej na temat samej usługi, zapoznaj się z dokumentacją lub informacjami dostępnymi na stronie Amazon Connect.