Rozwiązania Digital Customer Experience (DCX)

Rozwiązania Digital Customer Experience

Rozwiązania Digital Customer Experience (DCX) to rezultat „cyfrowej transformacji”, która wymusza na firmach zmianę modeli biznesowych i dostosowanie się do nowej rzeczywistości rynkowej, w której to potrzeby cyfrowego klienta są najważniejsze. Aby nadążyć za tym nowym rodzajem „zawsze połączonego” klienta, konieczne jest korzystanie z odpowiedniej technologii i właściwe zaprojektowanie jego cyfrowych doświadczeń (DCX). To właśnie ten rodzaj klienta oczekuje dziś aktualnych treści w odniesieniu do tego, co robi w danym miejscu i czasie oraz w wybranym przez siebie formacie i urządzeniu.

Według badań IDC, dwie trzecie dyrektorów generalnych (z przebadanych 2000 firm z całego świata) przesunie punkt ciężkości z tradycyjnych strategii offline na bardziej nowoczesne strategie cyfrowe w celu poprawy jakości doświadczeń cyfrowego klienta.

Co daje projektowanie cyfrowych doświadczeń klienta (DCX)?

6X bardziej prawdopodobne, że klient wypróbuje nowy produkt lub usługę z preferowanej marki
4X bardziej prawdopodobne, że poleci daną markę swoim przyjaciołom, rodzinie i sieci znajomych
2X bardziej prawdopodobne, że klient dokona zakupu preferowanej marki, nawet jeśli konkurent ma lepszy produkt lub niższą cenę

Ponadto, bardzo zaangażowani klienci (czytaj: dla których odpowiednio zaprojektowano DXC) kupują 90% częściej, wydają 60% więcej na zakup i mają 3x większą wartość roczną (w porównaniu do przeciętnego klienta).

Nowy, świadomy cyfrowo klient

Technologia cyfrowa zmieniła nawyki konsumentów. Big data, IoT, cloud computing, urządzenia mobilne, aplikacje, uczenie maszynowe, automatyzacja pozwalają klientom na uzyskanie tego, czego chcą, niemal dokładnie w chwili, gdy tego potrzebują. Co więcej, te nowe technologie cyfrowe spowodowały zmianę oczekiwań klientów, czego efektem jest nowy rodzaj nowoczesnego nabywcy. Digital customers są ciągle online, posiadają aplikacje i są świadomi tego, co mogą zrobić z technologią. Co więcej, często oceniają oni organizacje na podstawie ich cyfrowych doświadczeń. Projektowanie cyfrowych doświadczeń klientów zależy więc od tego, czy uda się wyczuć i odpowiednio szybko zareagować na szybko zmieniające się zachowania użytkowników.

Rozwiązania Digital Customer Experience (DCX)

Wdrażamy najwyższej jakości rozwiązania backendowe, oparte o chmurę Amazon Web Services, w zakresie automatyzacji marketingu, zarządzania treścią, obsługą klienta 360 oraz e-commerce. Posiadamy, jako pierwsza polska firma, specjalistyczną kompetencję AWS Digital Customer Experience (DCX), potwierdzającą nasz profesjonalizm we wdrażaniu chmury AWS dla usług digitalowych.

 

Oto, w czym szczególnie możemy pomóc:

Architektura chmurowa w AWS
Dobrze zaprojektowana infrastruktura chmurowa pozwala na wydajne, bezpieczne i skalowalne działanie aplikacji, sklepów internetowych, systemów CMS i innych rozwiązań digitalowych. Proponowane przez nas rozwiązania oparte są o bardzo bogate doświadczenie. Jesteśmy partnerem Amazon Web Services o statusie Advanced Consulting Partner. Należymy także do Izby Gospodarki Elektronicznej.

Opieka administracyjna i zarządzanie chmurą
Nasi specjaliści (administratorzy, cloud architekci, devops-i) pracują w trybie 24/7/365, monitorując stabilność działania serwisów internetowych, systemów marketingowych, czy sklepów. Nasz czas reakcji to od 4 h do nawet 15 minut!

Migracja do chmury 
Chmura obliczeniowa daje możliwość dynamicznej zmiany wykorzystywanych zasobów. A co ważniejsze – płacimy w modelu pay-per-use ? za godzinę faktycznego wykorzystania zasobów. Przy kampaniach sprzedażowych, narażonych na nieregularne obciążenia, chmura obliczeniowa może okazać się najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem, które pozwoli obsłużyć dynamiczny ruch użytkowników.

Optymalizacja wydajności
Optymalizujemy infrastruktury, przyspieszamy  serwisy i e-sklepy. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że wydajność każdego systemu można nierzadko zwiększyć przynajmniej kilkukrotnie.

Big Data
Projektujemy i wdrażamy oparte na chmurze rozwiązania big data, takie jak Amazon EMR, Amazon Redshift, Amazon Kinesis i pozostałe usługi platformy Big Data AWS. Wykorzystujemy najlepsze praktyki do projektowania środowisk big data, przyjazne dla userów, bezpieczne i efektywne kosztowo.

 

 

 

 

Zobacz nasze case studies:

Migracja do AWS serwisów Tipmedia

Projekt infrastruktury chmurowej i migracja do AWS Livespace CRM