Junior Administrator
Rozpocznij swoją IT-przygodę w Hostersi – zostań Junior Administratorem! Pracując w Hostersi, masz realny wpływ na ciekawe projekty, a przyjazny Zespół zawsze służy pomocą – to miejsce, gdzie nie ma rzeczy niemożliwych!
Co dla Ciebie mamy?
Wsparcie Twojego rozwoju: Oferujemy profesjonalne szkolenia i mentoring, abyś od pierwszego dnia mógł rozwijać swoje umiejętności w obszarze administrowania serwerami i pracy z chmurą. Stawiamy na ciągły rozwój, co sprawi, że będziesz miał/miała szansę na zdobycie cennych doświadczeń.
Pracę z nowoczesnymi technologiami: Wykorzystujemy rozwiązania chmurowe takie jak Azure, AWS i GCP, więc znajomość tych narzędzi to dla nas duży plus. Chcemy, abyś był/a na bieżąco z najnowszymi trendami w branży!
Elastyczność i równowagę: Nasza firma oferuje elastyczny grafik pracy, dzięki któremu będziesz mógł/mogła dostosować swoje godziny pracy do swoich potrzeb. Dodatkowo oferujemy dofinansowanie do zajęć sportowych oraz prywatną opiekę medyczną, bo dbamy o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie.
Spotkania integracyjne: Wspólne układanie Lego, wieczory z grami komputerowymi i zajęcia outdoor.
Wynagrodzenie: Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5500-7500 PLN brutto UoP/ 6600-9000 PLN B2B, w zależności od Twojego doświadczenia.
Wymagamy:
- Podstawowej znajomości systemu Linux/Unix oraz systemów Windows Server
- Bazowej wiedzy o systemach operacyjnych, zasadach działania sieci oraz usługach spotykanych na serwerach
- Umiejętności wyszukiwania słabych stron systemów
- Chęci do nauki i motywacji do zgłębiania wiedzy
- Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji
- Gotowości do pracy w trybie zmianowym
- Wysokiej kultury osobistej w kontaktach z klientem – głównie kontakt mailowy
- Komunikatywnej znajomości technicznego języka angielskiego
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, aplikuj TUTAJ
Rekrutację będzie prowadził Adrian Czok (HR Business Partner) i Łukasz Hojdys (Senior Administrator)
Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom. Do kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji wysyłamy wiadomość e-mail z podziękowaniem za wysłanie dokumentów aplikacyjnych.
Etap 2.
Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której możemy zapytać o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, znajomość języka angielskiego, czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.
Etap 3.
Wybrane osoby zapraszamy na spotkanie w biurze firmy lub online. Rozmowę rekrutacyjną, z reguły, prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony. W zależności od stanowiska, możemy poprosić kandydata o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych i kariery. W przypadku wybranych stanowisk technicznych, kandydat może zostać zaproszony na dodatkową rozmowę.
Etap 4.
Podejmujemy decyzję i przedstawiamy warunki współpracy wybranej osobie. Na tym etapie przekazujemy również informację zwrotną każdej osobie, która wzięła udział w rozmowie rekrutacyjnej.
PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hostersi Sp. z o.o., ul. Jankowicka 7, 44-200 Rybnik, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Treść pełnej klauzuli informacyjnej RODO dla kandydatów do pracy na podstawie umowy o pracę, znajdziesz TUTAJ.