7 rzeczy, które musisz wdrożyć przed Black Friday, aby przyspieszyć swój ecommerce. Webinar

3 października 2018

7 rzeczy, które musisz wdrożyć przed Black Friday

7 rzeczy, które musisz wdrożyć przed Black Friday, aby przyspieszyć swój ecommerce to kolejna propozycja webinarium, którą przygotowali Hostersi.

Black Friday i sezon wyprzedaży elektryzuje nie tylko klientów, ale również branżę handlu elektronicznego. Szybko działający, wydajny i zawsze dostępny sklep internetowy potrafi wygenerować podczas akcji wyprzedażowych nawet kilkaset procent więcej przychodów niż normalnie.

Sprawdź, co należy zrobić, aby udźwignąć ciężar Black Friday, oczekiwań internautów i sprawnie obsłużyć nagły wzrost ruchu w sklepie internetowym.

Webinar dedykowany dla CEOs, szefów marketingu i sprzedaży w branży ecommerce.

➡ Zarezerwuj miejsce: http://bit.ly/black_friday_ecommerce

TERMIN
Wtorek, 16 październik 2018, godz. 10.00

PROGRAM
– Trendy wyprzedażowe w ecommerce
– Jak czas ładowania sklepu przekłada się na wyniki sprzedażowe?
– Jak się przygotować do nagłego wzrostu ruchu internautów?
– Case studies
– Tricks & hacks – jak zwiększyć wydajność sklepu internetowego
– Sesja Q&A

PROWADZĄCY
Hubert Majchrzak – pracuje w Hostersi Sp. z o.o. Z branżą internetową i e-commerce związany od 2009 roku. W spółce Hostersi zajmuje się przede wszystkim rozwiązaniami chmurowymi z wykorzystaniem Amazon Web Services. Na co dzień doradza firmom, jak zoptymalizować koszty i zwiększyć wydajność systemów IT w środowiskach cloud computingowych.

Mariusz Juszczyk – z branżą ICT związany od dekady, głównie w obszarze marketingu i tworzenia nowych produktów. Autor cyklicznych badań szybkości najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych w Polsce. Trener (m.in. Microsoft Imagine Cup, Young Design), członek Stowarzyszenia do spraw Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych ISSA Polska.

➡ Zarezerwuj miejsce: http://bit.ly/black_friday_ecommerce

Case Studies
Referencje

Hostersi wsparli nas na każdym etapie projektowania i budowy infrastruktury. Finansowanie, które pomogli pozyskać nam od AWS, pozwoliło przetestować szereg różnych rozwiązań i wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada potrzebom naszej aplikacji. Hostersi stworzyli dla nas infrastrukturę „szytą na miarę”, którą dzięki programowi wsparcia startupów, pozyskaliśmy niemal bezkosztowo.

Wojciech Mróz
CEO & Co-founder Pagaspot
W skrócie o nas
Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań IT w obszarach projektowania infrastruktury serwerowej, wdrażania chmury obliczeniowej, opieki administracyjnej i bezpieczeństwa danych.